2008年8月20日水曜日

ドラッカー夫人に会いました!! :I met the Mrs.Drucker, It's Great things!

When returning from I PLACE the other day,we met an elderly lady walking beside the Drucker school .
My husband noticed she was Mrs.Doris Drucker at once.
We went and talked to her.
My husband is a new student at the Drucker school,
However, Mrs.Doris Drucker was surprised when we recognized her .
She also talked to me.
She told me to Join her community called "Meals on wheels" and Teach her Japanese!
Ohhhh,Really??????I was very surprised.
and I was surprised to know that she is interested to keep learning.
Indeed, She is Drucker's wife. I respect her very much.





When I participate in the community, I want to write in the blog.



ドラッカー夫人に会いました!!

先日、IーPLACEという、学生サポートをしている場所から帰る途中、学内を歩く上品な老婦人を見かけました。夫がすぐに、彼女がドラッカー夫人であることに、気がつきました。
夫人は、私にも話をしてくれました。
彼女は、私の夫がドラッカースクールに入りたての生徒であるにも関わらず、彼女のことを知っていたことにとても驚いていました。
彼女は、私にも声をかけて下さいました。驚いたことに、私に彼女のボランティアに参加するように言ってくださり、さらに彼女に日本語を教える機会を下さったのです!!!
ひゃ~~~~!!!どうしよう。。。。これって、すごい事なんではっ!!!???
でも、彼女の幾つになっても学ぶことを続ける姿勢に、驚きと尊敬の念を抱きました。
この件の続きは、ボランティアに参加したら、書くことにします。どきどき。

0 件のコメント: